Site Overlay

Est. 1998

Finne Veien HJEM Site Map Søk Om Kontakt Vilkår Personvern

Sitater:
Takk skal Du ha, Frivillige!

Relaterte Sitater Takk skal Du Hjelpe Vennlighet Samfunn

Velkommen til min side av sitater for frivillig takknemlighet., Frivillige: takk for at du deler din kjærlighet med våre lokalsamfunn og for å være en inspirasjon til oss alle! —ღ Terri
– Vel, i hvert fall, det virker som en representant for de Frivillige har mange ansvarsområder… alt arbeid og ingen lønn… ~Punch, 1890
jeg ønsker å takke og betale hyllest til alle våre frivillige — de engasjerte mennesker som tror på alt arbeid og ingen lønn. ~Robert Orben
Noen finne sine helter ‘midten kampen er strid;
De største heltene er i eget liv.
~Simeon Carter (1824-1911), Dikt og Aforismer: En Woodman er Musings, 1893
Frivillige er betalt på seks tall — S-M-I-L-E-S., ~Gayla LeMaire, ubekreftet
Uselvisk og edle handlinger er de mest strålende sider i biografien av sjeler. ~David Thomas, som sitert i Tryon Edwards, En samling av Tanker, 1891
Frivillige slitasje arbeider støvler, men forlate en sti av angel fotavtrykk. ~Terri Guillemets
e feire den uselviske mennesker over hele vårt land som kanal for sine borgerlige dyder gjennom frivillighet… viet til en sak som er større enn seg selv… Frivillige bidra til å drive vårt lands fremgang, og dag inn og dag ut, gjør de ekstraordinære ofre for å utvide lover og mulighet., ~Barack Obama, President-Erklæringen, Nasjonal Frivillig Uke, April 2016, obamawhitehouse.archives.gov
Det er to måter å spre lys, og til å være
stearinlys eller som et speil som reflekterer det.
~Edith Wharton, «Vesalius i Zante (1564),» Artemis å Actæon og Andre Vers, 1909
De som kan, gjør. De som kan gjøre mer, frivillig. ~Author unknown
verden blir omfavnet av den trofaste armer av frivillige. ~Terri Guillemets
e ta for gitt de tingene som mest fortjener vår takknemlighet., ~Cynthia Ozick
det kan hende Du ikke har lagret en masse penger i livet ditt, men hvis du har lagret en masse lidelse for andre folk, du er en ganske rik mann. ~Seth Parker, sitert i Herbert V. Prochnow, 1000 Tips og Quips for Høyttalere og Toastmasters, 1962
jeg kan ikke noe annet svar du vil foreta, men takk,
Og takk, og stadig takk…
~William Shakespeare, Richard III, c.1592
Frivillige ikke blir betalt, ikke fordi de er verdiløse, men fordi de er uvurderlige., ~Sherry Anderson, Direktør i Arkansas Department of Health and Human Services Division av Frivillighet
Det er lett å tjene en slant. Det er mye tøffere å gjøre en forskjell. ~Tom Brokaw, som sitert i John C. Maxwell, Suksess Reisen, 1997
Frivillige ikke nødvendigvis har tid, de må bare hjertet. ~Elizabeth Andrew
Stille takknemlighet er ikke veldig mye bruk for alle… ~G. B., Stern, Robert Louis Stevenson: Mannen Som Skrev » Treasure Island,’ 1954
Noe som alltid har forundret meg i hele mitt liv er hvorfor, når jeg er på spesielle behov for hjelp, gode gjerning er vanligvis gjort av noen på hvem jeg har ingen krav. ~William Fjær, Forretnings av Livet, 1949
Frivillige er kjærlighet i bevegelse! ~Author unknown
Hver god gjerning styrker vår engel vinger. ~Terri Guillemets
jeg ville opprettholde som takk er den høyeste form for tanke, og at takknemlighet er lykke doblet seg av undring. ~G. K., Chesterton, A Short History of England, 1917
Hvor vakker en dag kan være
Når vennligheten berører den!
~George Elliston, Askepott Last, 1929
Av takknemlighet vi gjøre excellence i andre tilhører oss så godt. ~Voltaire
Man kan betale tilbake lånet av gull, men en dør alltid i gjeld til de som er snille. ~Malayan ordtak
bare folk med hvem du bør prøve å få enda er de som har hjulpet deg. ~Knight ‘ s Skattkammer av Illustrasjoner av Walter B. Knight, 1963
De ydmyke, rolig, bak-den-scener mennesker er grunnen til at noe noen gang blir ferdig., ~Terri Guillemets
Takknemlighet er minnet om hjertet. ~Jean Massieu (1772-1846)
Hvor langt det lille lyset kaster sine stråler!
Så skinner en god gjerning i en slem verden.
~William Shakespeare, Merchant of Venice, c.1596
Hvis du ønsker å berøre det siste, trykk på en stein. Hvis du ønsker å berøre den nåværende, trykk på en blomst. Hvis du ønsker å berøre fremtiden, trykker du på et liv. ~Author unknown
Hvis du blir
en hjelper av hjerter,
springs av visdom vil strømme fra hjertene deres.
~Rumi, oversatt av O. Nevit, Ergin
Det bredeste, og kanskje den mest meningsfull definisjon av frivillig arbeid: å Gjøre mer enn du har til fordi du vil, i en sak du anser som god. ~Ivan H. Scheier (1926-2008)
Være god er prisverdig, men bare når det er kombinert med å gjøre godt, er det nyttig. ~Author unknown
jeg er, men en
Men jeg er ett.
jeg kan ikke gjøre alt,
Men jeg kan gjøre noe.
Hva jeg kan gjøre det jeg burde gjøre,
Og hva jeg burde gjøre,
Gud hjelpe meg, jeg vil gjøre.
~Anonym, Standard, 1902
Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe., ~Author unknown
Frivillighet er den ultimate trening i Demokrati. I et valg, du stemme en gang — når du frivillig, du kan stemme på dine samfunnet hver dag. ~Phylis S. Byrne, 2012
Ingen mann står så rett som en som skjærer seg for å hjelpe et barn. ~James J. Davis, c.1920